Öne Çıkan Yayın

Aşk...

Resim
  Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir. Aşk savaşmaktır. Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir. Aşkta dönüp gitmek yoktur. Dönüp gitmek çaresizliktir. Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar. Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur. Ama dönüp gitmez. Kazanırsa aşk onundur. Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.                                                                                                   - Merve

Oscar Yolunda - Aday Filmleri İzliyoruz | Challenge


Merhabalar... Sevgili Sibel'in sibelinceler blogunda gördüm bu challengı ve biraz geç kalmış olsam da hemen katılmak istedim. Oscar adayı filmleri ödül gününe kadar izlemeye çalışacağız. Kendime adaylar açıklandıktan kısa bir süre sonra izleyeceğimi düşündüğüm mini bir liste yapmıştım ama itiraf etmeliyim ki bu filmlerden hiçbirini daha izlemedim. Artık izlemenin vakti geldi çattı, umarım ödül gününe kadar birçoğunu izlemiş olurum. Sonuçta challenge bu adı üstünde, olduğu kadar. :) O yüzden hepiniz davetlisiniz bu challenga siz de kendi listenizi oluşturun keyfinize göre. Sibel'in yazısına da burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz. İşte o minnak listem:

Roma
The Favourite 
Green Book
Isle of Dogs 
Never Look Away
Mary Queen of Scots
Can you ever forgive me

Şimdi gelelim aday olamamalarına rağmen benim gönlümdeki kazananlara. Diğerlerini izlemeden nasıl karar verdin sorusunu duyar gibiyim. Haklısınız da ama bunları öyle benimsedim ki, değişeceğini hiç düşünmedim. Yine değişirse güncellerim tabii. Bir de filmleri izledikçe daha çok dalda yorum yapabilirim .Şimdilik sadece birkaçında yaptım.
 
En iyi özgün senaryo:

A quiet place 
En iyi ses kurguda aday olması bile gülümsetti.

En iyi kadın oyuncu:

Toni Collette-Hereditary
Her ne kadar filmi çok sevmesem de Toni Collette'e bir çift lafım var:
'O nasıl bir oyunculuktur, çıldırmış olmalısın. Ben az daha kafayı yiyordum.'
Böyle bir performans nasıl ödül almaz ya da nasıl aday olamaz gerçekten şaşırtıcı.

En iyi yardımcı erkek oyuncu:

Steven Yeun-Burning
TWD'de severek izlediğim Steven Yeun, Burning'te oyunculuğuna katmış da katmış. 
Karakterindeki değişim muazzam olduğu için böyle düşünüyorum belki de
ama eminim sadece burning izleyenler de Steven Yeun oyunculuğuna bayılacaktır.

Yabancı dilde en iyi film:

Burning(şüphe)
Şimdilik yine burning diyorum. Ama Ahlat Ağacı'nı da izlemeyi çok istiyorum.
O yüzden yazıp yazmamakta çok kararsız kaldım. 
Yine de burada not olarak kalsın... Şimdilik.

Benim favorilerim ve izlemeyi düşündüklerim bu şekildeydi. Oscar yolunda son dönemeçte sizde durumlar nasıl? Yorumları bekliyorum hepinizden, hoşça kalın :))




Yorumlar

  1. daha izlemedim ben deeee ama en çok roma yı merak ediyom, yönetmenden dolayı :) burning de izlicem daha, saol yaa bu yazından izleyim sırayla, bilge ceylan ilgimi çekmese de ahlat ağacı için iyi diyolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roma izle, güzel film burning de öyle. Evet ben de daha izlemedim ahlat ağacını izlersem yorum yaparım sana nbc sevdiğim bir yönetmen hey oscar tahminlerini de yazdım merak edersen ona da bir bak :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk...

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı

Oscar Tahminleri 🎬