Öne Çıkan Yayın

Aşk...

 
Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir.
Aşk savaşmaktır.
Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir.
Aşkta dönüp gitmek yoktur.
Dönüp gitmek çaresizliktir.
Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar.
Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur.
Ama dönüp gitmez.
Kazanırsa aşk onundur.
Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.

                                                                                                  - Merve

Yorumlar

  1. heeey ama blogunu unutma tamam mııııı :)

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle yorumunuz için çok teşekkür ederim.Yeniden yazmaya başlayacağım.❤ Sadece yazmam için ilham verecek bir şeyler yaşamam gerekiyor.Tecrübeler benim için çok önemli.Bu yüzden kendime hayali bir karakter seçmiyorum.Çünkü hayali bir karakter seçtiğimde bu karakterin özgürlüğü benim ellerimde olacak ve bu çok sıkıcı bir durum.O karakter ister istemez benden bir şeyler alacak ve bana benzeyecek.Bense yazmak için kendi özgürlüğünde benden çok farklı bir karakter istiyorum.Benim karakterim herşeyden önce yaşayan bir karakter olmalı.Çünkü ilginç karakterler sadece hayallerde yoktur, gerçekte de vardır.Siz kendiniz bu karakteri keşfedip incelersiniz ve inanın ki hayali bir karakterden daha çok zevk alırsınız.Çünkü gerçek bir karakter sizin kontrolünüz altında değil, onu istediğiniz zaman inceleyemiyorsunuz, gözlemleyemiyorsunuz, ne zaman ve nerede ne yaptığını bilmiyorsunuz, zihnini açıp düşüncelerini okuyamıyorsunuz.Kendi halinde birisi.Bu merak da size bir şeyler yazdırıyor.Benim karakterim gerçek bir karakter ve onunla konuştuğum zamanlar yazabiliyorum sadece...✋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. piki o zaman yazarsın tımıms yaşa bişeler :)

      Sil
  3. Aşk,ne yaşanması gerekiyorsa onu yaşatır insana. Bazen savaşır kazanırsın bazen savaşmaya gerek kalmaz. Bazen gözlerde yaş bazense dudaklarda tebessüm olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Savaşmaya gerek kalmadığı durumlar oluyorsa o aşk olmaz bana göre.Demek ki iki taraf da seviyordur ama sevgi olur o.Çünkü aşk bir süre sonra sevgiye dönüşür.Aşk varsa eğer mücadele de vardır.O zaman değerli olur.Aslında bu mücadele kadere karşı verilen mücadeledir.Hani ''Aşk ne yaşanması gerekiyorsa onu yaşatır insana.''diye bir ifadede bulunmuşsunuz ya bazen insan kaderin kendisine sunduğu şeyleri hoş bulmaz ve mücadeleye başlar biraz da olsa bir şeyler değişebilir mi ümidiyle...

      Sil
  4. Aaa, ben bu güzel paylaşıma yorum yazdım diye hatırlıyorum. Yoksa yazmadım mı emin olamadım şimdi aradan zaman geçtiği için. Filmlerdeki aşklarda da hep öyle olur, savaşılır ve ya kazanırsın, ya kaybedersin. En güzeli de kaybedenin son cümledeki gibi cesur ve sadık olması...eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günümüzde böyle ilişkiler yok denecek kadar az.Filmlerde belki karşılaşıyoruz ama demek ki bu sahneler tam olarak bilinçaltımıza yerleşmiyor.Uygulayamıyoruz ve filmlerde kalıyor.Demek ki filmler doğru şeyleri empoze etmiyor insanlara...

      Sil
    2. Filmine göre değişebiliyor Merve'ciğim, bazı filmler çok güzel mesajlar, çok doğru mesajlar verebiliyor mesela Bülbülü Öldürmek, Şahane Hayat ilk aklıma gelenler tesadüf ikisi de çok eski, 40'lı, 50'li yıllardan kalma filmler. Ama sana hak veriyorum bir yandan da kimi filmler özellikle diziler doğru şeyleri empoze etmiyor.

      Sil
  5. Ya da filmler çok fazla idealist

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar yeni keşif ettim.Blogunu çok sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yeni bir konspet ile geri döndüm yeni bloguma beklerim

      Sil
  7. Ben de mutfağa girmeyi çok severim.Paylaşımlarınızı dikkate alacagim.İyi dilekleriniz icin teşekkürler.Yeni yil size de saglik ve mutluluk getirsin :)

    YanıtlaSil
  8. يا سيد شكرا لكم لزيارتكم

    YanıtlaSil
  9. أريد أن أجيب عن هذا التعليق باللغة العربية

    YanıtlaSil
  10. Merhaba. Kusura bakmayın uzun zamandır diğer bloglara bakamadım. Oraya yorum yapmışsınız ve takibe almışsınız. Ama ancak dönüş sağlayabildim. Takibiniz ve yorumlarınız için teşekkürler. Geç de olsa ben de sizi takibe aldım her iki bloğunuzla da. Tanıştığımıza sevindim. Yorumlarda görüşürüz bundan böyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, hoş geldiniz :) yok sorun değil ben anladım zaten girmediğinizi, çok sevindim ben de tanıştığımıza umarım sık sık görüşürüz sevgiler :))

      Sil
  11. Aşk çok güzel. Eşime ilk aşık olduğum zaman geldi aklıma. Ah yıllar yıllar önceydi ve halen daha deli gibi aşığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklınıza getirebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  12. Merhaba. Ne güzel anlatmışsınız aşkı. Keyifli yazılarınız var. Zevkle okudum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. Aşkı ne kadar güzel anlatmışsınız gerçekten çok etkilendim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Umarım kimse aşk acısı çekmez ve geçici aşkların peşinden koşmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekler acıdır ama...Aşk acısı da gerçeklerden birisi..Aşka geçici olarak bakıldığı için aşk acısı çekiliyor çoğu zaman.İnsanlar aşka daha sanatçı gözüyle baksalar bunlar yaşanmaz tabi.Buraya aşkı geçici olarak bakan birinin yorum yapmasını istemezdim açık söyleyim.Çünkü aşk peşinden gidilmesi gereken bir şeydir.Edebiyatın da en önemli kaynaklarından bir tanesidir.Edebiyatı beslediği için acı çekilen hiçbir aşk geçici sayılmaz.Sizin geçici dediğiniz şeye insanlar roman bile yazabilir.Siz 3.şahıs olarak geçici diyebilirsiniz ama bir sanatçı 3.şahıs olsa bile yazarken her anı yaşar.

      Sil
  15. Aşık olmak harika bir his. İnsana çok farklı şeyler yaşatıyor. Tek taraflı aşkta çok şey öğreniyor insan bence. Çünkü aşkın tüm mutluluğunu hüznünü tek başına sırtlanıyorsun. Özellikle de hüznünü... Ben bir kez aşık oldum o da tek taraflıydı dediğim gibi. Tek başıma savaştım ve kaybettim. Biraz acıtıyor ama insan her şeye alışıp yaşıyor yine de :) İki tarafın da aşık olduğu bir durumu yaşamadığım için bilemiyorum aşkta kazanmak nasıl bir şey..

    YanıtlaSil
  16. Bu bloğunda harikaymış ama devamı gelmeli paylaşımlarının :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bloğu arkadaşım Merve ile birlikte kullanıyoruz canım, ilham geldikçe yazdığımız kısa yazılarımızı paylaşmak için açtık ikimiz ama o bu sıralar çok yoğun olduğu için bloğa pek fazla giremiyor. Beğenmene çok sevindim. Bu da Merve’nin Yazısı zaten :) Merve de döndüğünde umarım paylaşımlarımıza devam ederiz, sevgiler :)

      Sil
  17. Oldukça şık ve dolu bir blogunuz var sizi takibe aldım.Sizi de beklerim,Sağlıcakla kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Katılmadığım bazı fikirler olsa da mücadele işine katılıyorum.

    YanıtlaSil
  19. Aşkın için uğraşacaksın ,karşılıklıysa tabi.

    YanıtlaSil
  20. Aşk savaşmaktır...
    Cümlesinin altında o kadar çok şey yatıyor ki. Aşk herkese göre bir başkadır da aslında. :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba. Blogunuz oldukça dolu ve yararlı bilgiler barındırıyor.Emeğinize Sağlık.Eğer zaman ayırmak isterseniz,yeni açtığım bloga göz atıp takip ederseniz beni oldukça mutlu edersiniz.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Aslanlı şiir güzelmiş,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
  23. Ask acı çekmektir. Duyguların karşılığını alamadan.

    YanıtlaSil
  24. Senin gibi yazmayı bırakanlara ilham olması açısından bloğumu incelemeni ve burada linkini yayınlamayı istiyorum gel seninle bir aşk hikayesi daha yazalım https://neguzelask.blogspot.com/2019/09/sen-dusuyorsun-aklma-apansz.html

    YanıtlaSil
  25. Öncelikle şunu belirteyim ki ben bu yazdıklarımı sadece edebi bir amaçla ve sanatsal bir anlayışla yazıyorum.Evet her insanın aşk hayatındaki tecrübeleri farklı olabilir ama ben burada günümüz aşkları üzerine bir eleştiri yapmıyorum.İdeal olanı yazıyorum.Hayal dünyamı aktarıyorum.Olaya benim ütopyam diye de bakabiliriz aslinda.Edebiyat da bir bakıma ütopyaların aktarımıdır zaten.. Güzel,estetik olanı;insanların duymak, görmek istediği şekliyle anlatırız ki insanlara umut olmak için ...Yoksa gerçek hayat çok farklı tabiki ama ben günümüzde olan şeyleri yazmaya değer görmüyorum.İnsanlar zaten gerçekleri biliyorlar.Benim istediğim şey mutlu etmek,heyecan uyandırmak..Olanı değil; farklı olanı söylemek,unutulanı hatırlatmak..Eğer gerçek hayatta gördüğünüz aşkla kafanızdaki aşk olgusu farklıysa aslında bir noktada buluşuyoruz..Ben de gerçek hayatla taban tabana zıt bir şey anlatıyorum..Eğer aşkı derinlerde yaşıyorsanız emin olun yıpranırsınız..Çünkü derinliği olan şeylerin getirileri olduğu gibi götürüleri de çoktur.Derin olduğu için çok bedel ödersiniz.Ozellikle karşı tarafta bir derinlik görmediğinizde bunun size yaptırımları çok fazla olur.Aşk bir kez olur.O da ilk aşktır.Diğerlerinde sadece o kişinin bir özelliğini ya da yansımasını gördüğünüz için seversiniz ve her seferinde bir öncekini ararsınız.

    YanıtlaSil
  26. Onun dışında düşüncelerinizi açık bir dille paylaşmanız çok güzel.Açıksözlü insanları severim,meydan okumaları da ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hiçbir şekilde rahatsız olmadım.Tam tersi farklı düşüncelerin benim dünyamda yeri vardır her zaman..Her düşüncenin iskelet siyah beyaz tablo olduğunu düşünelim.Farkli düşünceler bu tabloları renklendiren unsurlardır.Yeterki renkleri harmanlayabilelim.Benim için hiçbir sıkıntı yok.Düşüncenizi de tablomun ahengini bozmadan diğer renklerle uyumlu bir renk olarak tabloma katacağım.Yaşadığımız müddetçe kalemimizin mürekkebi bitmesin. :))

      Sil
  27. selam takipteyim sen de iadei ziyaret arzu edersen eğer https://duvartakvimi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı

Oscar Tahminleri 🎬