Öne Çıkan Yayın

Aşk...

Resim
  Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir. Aşk savaşmaktır. Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir. Aşkta dönüp gitmek yoktur. Dönüp gitmek çaresizliktir. Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar. Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur. Ama dönüp gitmez. Kazanırsa aşk onundur. Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.                                                                                                   - Merve

Büyük Blog Takip Etkinliği

Büyük Blog Takip Etkinliği





Büyük blog takip etkinliği:
Selamlar yepyeni bir blog keşif etkinliği başlatıyoruz.Etkinliğimizin bir süresi yoktur bir yıl,iki yıl sonra bile gelseniz kabulümüzdür.Biliyoruz ki hala bloguna önem veren ve onu geliştirmek için çabalayan fakat takipçisi sayısı artmadığı için üzülen çok sayıda arkadaşımız var.Bizde instagramda çok moda olan takip etkinliklerinden etkilenerek bloggerlar için blog takip etkinliği yapmaya karar verdik.
Yapacağınız işlemler son derece basit ve etkili,kurallara herkesin uymasını rica ediyorum bu şekilde etkinliğimiz başarıya ulaşabilir.Blogları takip ettikten sonra bile birbirimize ziyaretlerimizi sürdürürsek tıklanma,yorum sayımız artar ve site trafiğimiz olumlu yönde etkilenir.
Gelelim kurallara:

-Aşağıda linkleri bulunan bloglara tıklayıp izleyiciler bölümünden yani GFC butonundan  takibe alalım.O bloglarda bulunan bu yazıyı bularak altına yorum yazalım.Bu şekilde bütün arkadaşlarımız sizlere geri dönüş sağlayacaktır.Geri dönüşler anında olmayacaktır çünkü herkes vakit bulup da her gün internete giremeyebiliyor fakat mutlaka bir kaç içinde bütün arkadaşlar takibe alarak bloglarınıza yorum yapacaktır içiniz rahat olsun.

Yorum yapan diğer arkadaşlarında bloglarına giderek "Büyük Blog Takip Etkinliğinden geldim."diyerek yorum yaparsanız eminim bütün arkadaşlar bir kaç gün içinde geri dönüş yapacaktır.Lütfen kimse diğer katılanlar gelsin diye beklemesin herkes yorum yapanlara gitmeye çalışsın.Diğer link verdiğim blogger arkadaşlarında yazılarına bir çok yorum geleceğini düşünürseniz bir anda bir çok takipçiniz olacaktır.

-Bu yazıyı Google Plustada paylaşalım yani +1 yapalım ki bir çok blogger yazımızı görsün daha büyük kitlelere ulaşabilelim.

Ve gelelim linklere:




5-http://www.idilob.com/ wordpress tabanlı site lütfen e-posta aboneliğinden üye olalım 

6-http://yelizinkesifleri.com/ wordpress tabanlı site lütfen e-posta aboneliğinden üye olalım



9-https://www.maryslife.net/ wordpress tabanlı site lütfen e-posta aboneliğinden üye olalım 

Büyük blog takip etkinliğimize her türlü blog davetlidir. Sonuçta birbirimizden öğrenecek çok şeyimiz var. Blog keşif etkinliği,blog takip etkinliğitakip etkinliği hepimize yararlı olur umarım.
Sevgiler



Yorumlar

  1. Merhaba :) takip etkinliğinden geliyorum. Bloğuma beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkürler ben de takibe aldım :)

      Sil
  2. Katılımınız için teşekkürler, diğer arkadaşlarımı da takip edip etkinlikten geldiğinizi yazın size geri dönüş yapacaklardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, listedeki herkesi takibe aldım. Başka katılanlar varsa buraya yazabilirsiniz, teşekkürler :)

      Sil
  3. takip etkinliğinden geliyorum. Bloğuma beklerim..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Etkinlik sayesinde takibinizdeyim.
    https://www.sosyalmedyakafe.com/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba takip etkinliğinden geliyorum bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba büyük blog takip etkinliğinden geldim bende bekliyorum😊

    www.bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Etkinliğimize katıldığınız için teşekkürler. Bol katılımlı olması dileğiyle... Sizi Google Plus ve İzleyici bölümünden takipteyim.

    YanıtlaSil
  8. Bende katılayım o zaman da :D :D :D

    YanıtlaSil
  9. Merhabaaa Büyük Blog Takip Etkinliğinden geliyoruuum bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
  10. Ayrı ayrı cevap veremedim ama takip eden herkese geri dönüş yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Büyük takip etkinliğinden geliyorum. Sizi de takipteyim. Herkesi bloğuma bekliyorum. https://www.tozluayna.com

    YanıtlaSil
  12. Merhaba. etkinliğimize katıldığınız için teşekkür ederiz. Sayfanızı izlemeye başladım. Aynı zamanda hem ebrar hem de merve google plus takibimde. siz de bloguma abone olursanız çok sevinirim. Etkinlik tanıtımında da yazdığı üzere woırdpress tabanlı olduğu için e-mail adresinizi yazarak abone oluyorsunuz. Daha sık görüşebilmek üzere. bekliyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Merhabaaa Büyük Blog Takip Etkinliğinden geliyorum bana da beklerim .
    Bloglarım :
    http://www.kuslarinizinde.com/
    http://zehracaseyler.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Büyük blog etkinliğinden geldim ve takipteyim.
    https://incidennotlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Büyük blog takip etkinliğinden geldim takibe aldım

    YanıtlaSil
  16. Hoşbulduk, geri dönüş için teşekkürler :)
    Lerzan Kara, kelebek etkisi

    YanıtlaSil
  17. Merhaba büyük blog takip etkinliğinden geldim.Takipteyim.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. Merhabalar büyük blog takip etkinliğinden geldim.

    Herkesi bloğumuza bekliyoruz :)

    ikizgezegen.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  19. heeeey sölediğin sorunu bizim bu keşif etkinliğini düzenleyenlere sorduuum. gelir cevabısıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiiii cevabı Deep...Seni Sen Yapan Sevdiğin Şeyler yazına bıraktım açıklamayı..

      Sil
  20. Ebrar merhaba ben yeşimlehertelden. Öncelikle Büyük Blog Takip Etkinliğimize katıldığın için teşekkür ederim. Deep'in ''Seni Sen Yapan Sevdiğin Şeyler'' yazısına bıraktığın yoruma bir yanıt verdim,Deep'e uğramayı unutma..Bu arada yazında bazı eksiklikler var:
    1)
    11-12-13-14-15-16 sıradaki blog sayfalarının link bağlantısı yok. Yani diğerlerine tıkladığında o sayfaya yönlendiriyor ama bu yukarıda yazdıklarımın bağlantısı olmadığından ilgili kişilerin sayfalarına yönlendirmiyor.
    2)
    5-6-9 sıralı blog sayfaları wordpress tabanlı onları belirtmemiz gerekiyor
    3)
    Listenin sonunda paylaşılması gereken 5 sıralık bir metin daha var.
    Benim sayfam kopyalamaya karşı korumalı ama listedeki arkadaşlarımın ilgili yazılarından yardım alabilirsin bunun için.
    Bugün sadece bunları yazmak için uğradım..Fırsat olursa tekrar geleceğim ziyarete..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkürler öncelikle ilgilendiğiniz için. Yazıyı güncelleyecrğim ama bağlantı linklerini nasıl yapabilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim, teşekkürler :)

      Sil
    2. Tamamdır hallettim, olmuştur umarım :)

      Sil
  21. Bu arada bana henüz uğramadın sanırım.Ne ilgili yazımda yorumunu gördüm ne de GFC yada G+ da takibini..Tekrar gözden geçirebilir misin?Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet sırayla blogları takip ederken sizinkini görmemişim, ama geldim şimdi takipteyim :)

      Sil
    2. Bu arada blogun diğer sahibi Merve de sizi takip ediyor :)

      Sil
    3. Gözden kaçırdığım başka bloglar da olmuş, nasıl oldu anlamadım, neyse şimdi takipteyim hepsini :)

      Sil
  22. heeey, yeşim arkadaşımız soruna cevap verdiii, benim yorumlarda senin yorumunun altında da cevap verdiii ve sanırım buraya da yazdııı. çözülür herhalde o dediğin yaniii :)

    YanıtlaSil
  23. Merhaba😊Büyük blog takip Etkinliğinden geldim.Takipteyim bana da beklerim.
    http://sevilcevirgen.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  24. seni sen yapan sevdiğin şeyler yazımın yorumlarında kelebek etkisi de sana yorum yaptııııı :)

    YanıtlaSil
  25. cnm Büyük Blog Takip Etkinliğinden geldim ben de bekliyorum herkesi :D
    www.sansbocegi.com

    YanıtlaSil
  26. Büyük blog takip etkinliğinden geliyorum. Beklerim ben de https://bugunneizliyoruz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar, bende geldim herkesi beklerim😊
    https://ozlemrencber.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  28. merhabalar , bloğuma beklerim :) https://yildizyagmuruu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. merhaba bende takip etkinliğinden geldim bloguma beklerim :)
    tubile.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk...

Oscar Tahminleri 🎬

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı