Öne Çıkan Yayın

Aşk...

Resim
  Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir. Aşk savaşmaktır. Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir. Aşkta dönüp gitmek yoktur. Dönüp gitmek çaresizliktir. Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar. Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur. Ama dönüp gitmez. Kazanırsa aşk onundur. Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.                                                                                                   - Merve

Ateş ve Buz


Kimi ateştir diyor dünyanın sonu kimi buz.
Tattığım kadarıyla istekleri ateşi tutanlardan yanayım ben.
Ama iki kez yok olacaksa dünya, 
Bilirim nefreti yeterince 
Dünya buzla da yok olsun diyebilecek kadar.
 -Robert Frost

Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Aaaa hiç dikkat etmemiştim buna, ilginç ve hoş bir ayrıntıymış teşekkürler :)

      Sil
  2. Umarım buzla son bulur Ebrar'cığım çünkü en azından insanlar az acı çekerler, bir yerde okumuştum soğuktan donarak ölmek acı vermezmiş. Uykuya dalar gibiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de duymuştum bunu, hayırlısı olsun :D Çok sağ ol canım Müjde ablam :) <3

      Sil
  3. Kesinlikle, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk...

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı

Oscar Tahminleri 🎬