Öne Çıkan Yayın

Aşk...

Resim
  Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir. Aşk savaşmaktır. Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir. Aşkta dönüp gitmek yoktur. Dönüp gitmek çaresizliktir. Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar. Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur. Ama dönüp gitmez. Kazanırsa aşk onundur. Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.                                                                                                   - Merve

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı

Kırılmış peri masalıma dahil ol
O büyülü ama aynı zamanda karanlık
Ama yıldızlar karanlık olmadan parlayamaz
Karanlığın içinde güzellik uzanır

Benimle birlikte hayallere dal
Bir karanlık yaratma dünyasına
Gerçekliği bırak
Benim hayal gücüme

Gotik romanıma dahil ol
O romantik ama aynı zamanda korkunç
Ama tutku, sen kalpsiz olduğunda bile büyür
Burada, karanlıkta işler çok derinleşiyor

Benimle birlikte hayallere dal
Bir karanlık yaratma dünyasına
Gerçekliği bırak
Benim hayal gücüme

Zihnimin sayfalarına doğru ben seni karşılarım
Benimle gelecek bölümde buluşur musun?
Olay örgüsünün bir parçası ol
Benim güzel felaketim ol
Trajedim sonsuza kadar
Benim mutlu mutlu trajedim
Mutluluğum sonsuza kadar

Benimle birlikte hayallere dal
Bir karanlık yaratma dünyasına
Gerçekliği bırak
Benim hayal gücüme

Benimle birlikte uzaklara uç
Siyah siyah gökyüzü boyunca uzağa
Ağsı kanatlarını ikiye aç
Biz geceye aitiz

Benimle birlikte hayallere dal
Bir karanlık yaratma dünyasına
Ve gerçekliği bırak
Benim hayal gücüme

********
Şarkıyı dinlemek isterseniz aşağıya bırakıyorum. Bu arada çeviri bana ait, umarım beğenirsiniz. :) 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk...

Oscar Tahminleri 🎬