Öne Çıkan Yayın

Aşk...

Resim
  Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir. Aşk savaşmaktır. Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir. Aşkta dönüp gitmek yoktur. Dönüp gitmek çaresizliktir. Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar. Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur. Ama dönüp gitmez. Kazanırsa aşk onundur. Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.                                                                                                   - Merve

Kişiliğinizin Şifresi: Kaderin Pin Kodu



Geçenlerde iki arkadaşımla avm gezerken,zaten çok para harcamıştık, şöyle bir bakmak için D&R a gidelim dedik. Bir süre sonra kendimizi astroloji bölümünde oturmuş vaziyette kitap okurken bulduk. Üçümüzün elinde de aynı kitap: Kaderin pin kodu. :D
Siz bunu yapmayın tabii, kitabı satın almanızı öneririm. :) :)
Ben de en kısa zamanda alacağım. Hepimizin elinde bulunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.

Doğum tarihimizdeki rakamların, hatta rakamların toplamlarının bile bir anlamı varmış! Bu rakamlar bize kendimizi anlatıyor. Kişisel özelliklerimizi, hayata bakış açımızı...
Güney Afrikalı fizikçi Douglas Forbes’un bu konuda; insanın pin kodu, ilişkilerin pin kodu isimli iki kitabı daha var ama serinin ilki bu kitap olsa gerek. İsmi kaderin pin kodu ama bu kitap bir kehanet kitabı değil kesinlikle. Doğum tarihinizden yoka çıkarak, size kişilik özelliklerinizi anlatıyor. Tıpkı burcunuz gibi. :)
Kitap, hanelerle çalışıyor. İlk başta her bir hane rakamının nasıl hesaplanacağı ayrıntılı olarak verilmiş. Daha sonra, her bir hanenin başında, o hanenin neyi anlattığı yazıyor ve sonrada kendi rakamınızı bulup o alanda karekterinizin ayrıntılı özelliklerini ve bu özelliklere has önerileri okuyup, diğer hane rakamınızı hesaplamaya geçiyorsunuz. Evet biraz karışık geldi farkındayım, ama inanın okurken çok basit.

Ben ilk üç hanedeki rakamlarımı hesaplayıp okudum sadece.Toplam 9 hane vardı yanlış hatırlamıyorsam. Tüm bu hanelerdeki rakamların toplamı da sizin pin kodunuzu oluşturuyormuş. Ben o kısma kadar gelemedim ama okuduğum yerler aynı beni anlatıyordu. Arkadaşım, pin kodunu hesaplamaya kadar okumuş (maşallah :D) o da burcumdaki bazı özellikler beni yansıtmıyor ama bu aynısı dedi.
Forbes, bunu nasıl başarmış diye biraz araştırma yaptım ben de. :)
Çünkü nümerolojiye çok benzese de aslında aynı şeyler değil. Forbes, bu çalışmada Pisagor’un sekizgen teoremini kullanmış ve 30 bin kişinin doğum tarihini incelemiş. Sonunda patenti kendisine ait olan pin kodu formülünü geliştirmiş. Hatta yazar, bu sayede ünlü bir CEO şirketiyle de çalışmış. “Aslında pin kod denilen şey, kişiliğinizin şifresinden başka bir şey değil” diyor Forbes.

Umarım siz de okuyup beğenirsiniz ve kendi şifrenizi çözersiniz, çok eğlenceli değil mi? ;)

Kaynakça:
İnsanın Pin Kodu, derKi,<http://www.derki.com/inceledik/insanin-pin-kodu/# >, (ET:16.07.2018).

Yorumlar

  1. ne ilginç yaaa :) böyle benzer bir kitapm okudumdu, hayatınızın amacı, dan millman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa öyle mi, ona da bakarım o zaman sağol :)

      Sil
  2. Evet, kaderi de geleceği de çok merak etmemek lazım ve gayb ile ilgili konularda çok dikkatli olmak... Aslında bu kitabın da isminde kader geçiyor ama içeriğiyle hiç ilgisi yok. Kişilik özelliklerini anlatıyor sadece. Ben de biraz okuyup beğenince araştırdım fala mı dayanıyor acaba diye. Düşündüğümün tam tersi bilime dayanıyormuş. Matematik ve Doğum tarihini birleştirmişler kısacası. Zaten kitabı okurken de sürekli toplama işlemi yapıldığı için ister istemez biraz matematikle haşır neşir oluyorsun :) İşte bu yönünü çok sevdim ben kitabın. Çünkü ben de bir bilim insanı sayılırım. :D Sonuçlar da şaşırtıcı olunca paylaşmak istedim. Beğendiyseniz ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  3. Doğum tarihimizin doğduğumuz anda gökyüzünün bize birşey anlattığına ve ismimizin da kaderimizde rol oynadığına inanlardanım😊Önerdigin kitapta dikkatimi çekti ekledim listeme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) biraz geç bir cevap oldu kusura bakma deyim öncelikle aynen ben de öyle düşünüyorum inşallah okuyup beğenirsin, sonra yoruma da beklerim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk...

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı

Oscar Tahminleri 🎬