Öne Çıkan Yayın

Aşk...

Resim
  Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir. Aşk savaşmaktır. Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir. Aşkta dönüp gitmek yoktur. Dönüp gitmek çaresizliktir. Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar. Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur. Ama dönüp gitmez. Kazanırsa aşk onundur. Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.                                                                                                   - Merve
ARAP KADINININ SESİ
Nizar Kabbani'yi tanıtmak istedim.Kendisi aşk ve kadın şairi ve Arap.Ben de Arapça öğrencisiyim,belirtmek isterim.Araplara karşı önyargımızı da silelim diye...Video umarım açılır.😊

Yorumlar

  1. Arapça ve o coğrafya herkesi etkilemiyor ama etkileyince de fena çarpıyor doğrusu. :) Videoyu yotubedan açamadım. Linkini verebilir misinizz?

    YanıtlaSil
  2. https://youtu.be/MfKwByuP30c linki bu şekilde.Nizar Kabbani'yi takip etmenizi tavsiye ederim.Kendisi Arap Edebiyatı'nın üstadlarından bir tanesidir.Kadınlara ve aşka yaklaşımı çok derindir ve ince düşünür.İnsanların çok fazla önyargılı davrandığı dillerden bir tanesidir Arapça ve ben Arapça ile tanıştığım günden itibaren aramda bir bağ oluştu.Kesinlikle zor değil.Sadece geniş kapsamlı bir dil.Bu da bir dilin gelişimi açısından güzel bir durum.Bu yüzden Arapça öğrenmek her yiğidin harcı değil sadece.Başladığınız zaman sizi içine çekiyor.Çünkü dil varlığı çok zengin ve bir okyanus gibi ve Arap coğrafyası inanılmaz hareketli bir coğrafya.Kültür olarak da bize yakın bir kültür ve geniş kapsamlı bir kültüre sahip.Ben gidip yakından görmeyi de çok istiyorum.Arap dünyası deyince çok farklı ve aslında istediğim melodiler çalıyor kulağımda..Kültürle tanışıp ondan sonra konuşmak lazım.Hiçbir şey bilmeden konuşanlara sadece üzülüyorum.Bilinmeyen bir konu hakkında konuşmamak gerekir.İlginizden dolayı çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk...

Oscar Tahminleri 🎬

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı