Öne Çıkan Yayın

Aşk...

Resim
  Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir. Aşk savaşmaktır. Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir. Aşkta dönüp gitmek yoktur. Dönüp gitmek çaresizliktir. Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar. Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur. Ama dönüp gitmez. Kazanırsa aşk onundur. Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.                                                                                                   - Merve

Siyahın Gizemi



Siyah bir renk değildir sadece
Aynı zamanda bir tercihtir.
Beyaz bütün renkleri yansıtırken
Siyah hepsini içinde tutar.
Ve her ruhun bir rengi vardır.
Kırmızı, eğlenceli; pembe neşeli, beyaz güçlü insanların rengidir...
Siyahı tercih edenler ise tüm kişilik özelliklerinden bir parça barındırırken 
bunu kendilerine saklamak isterler.
Gizemli kişiliklerdir çünkü
Geceyi ve yalnızlığı severler.
Bu yüzden 'siyah renk seven kadın hüznün ve kederin kadınıdır' denir.

Yorumlar

  1. hımmmm giyimde siyaha bayılırım yaaa, her şey siyah giyinmek ne güzeel, yalnızlık ve özellikle geceleri yalnız olmayı sevmemle bağlantılı demeeek :) gizem iyidir ama hüzün olmasıın :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorum için çok teşekkür ederim :)
    Ben de siyaha bayılıyorum. Simsiyah giyinen insanlar topluma ne kadar kötüyü çağrıştırsa da o insanlardan hiç zarar gelmez aslında, hüznü biraz da bunun için yazdım :)
    Sen de benim gibi gece insanısın sanırım. Gece gündüzden çok farklı benim için; kendime zaman ayırabildiğim en sevdiğim vakitler gece saatleri. Gizem ve gece birbiriyle ne kadar bağlantılı değil mi ? İkisi de bilinmezlikle dolu...
    Siyah da bu yüzden çok asil bir renk :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de renk olarak tercihim açık mavi, açık yeşil, dekorasyonda krem, bej. Koyu renkleri, kırmızıyı pek sevmiyorum, siyahı dekorasyonda hiç kullanamam ama gece elbisesi filan çok güzel oluyor siyah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm, açık mavi, açık yeşil...
      Doğayı çok seviyor olabilirsiniz :)

      Sil
  4. Ne güzelmiş . Ben rengarenk severim . 😊 Siyahı da severim ama çok karanlık geliyor bana . 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmene sevindim :)
      Canlı, enerjisi yüksek bir kişiliğiniz var galiba :)

      Sil
  5. Anladım, en doğrusu... Ben de çok parlak renkleri sevmiyorum, dikkat çekici olanları da tercih etmem. Ne güzel o zaman :) Teşekkürler bu arada :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk...

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı

Oscar Tahminleri 🎬