Öne Çıkan Yayın

Aşk...

Resim
  Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir. Aşk savaşmaktır. Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir. Aşkta dönüp gitmek yoktur. Dönüp gitmek çaresizliktir. Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar. Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur. Ama dönüp gitmez. Kazanırsa aşk onundur. Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.                                                                                                   - Merve

Hafta Sonunuza Renk Katacak Bir Sinema Filmi: Doğu Ekspresinde Cinayet



Yoğun geçen bir hafta içinin ardından sinemada böyle güzel bir filme denk gelmek benim için çok çok iyi oldu. Aslında arkadaşımla testereye gidecektik, bir hafta öncesinden kararlaştırmıştık ama gelecek programda bu filmi görünce dayanamadım. Agatha Christie'yi çok seviyorum ve burada daha önce bir kitabını yorumlamıştım. Agatha Christie'nin bir başka kitabından uyarlanan bu filmi de çok beğendim. Bu kitabını okumamıştım, hoş okusam sonunu bileceğimden bu kadar beğenir miydim bilmiyorum. Tabi ki aksiyon bekleyenler için tavsiye etmem zaten filmin türü de dram, gizem olarak geçiyor. Tek kötü yanı filmin Türkçe dublaj olduğunu bilet alırken öğrenmem ve benim için sürpriz olmasıydı.

Oyuncu kadrosunda Johnny Depp ve Penelope Cruz olması beni ayrıca mutlu etti. Hercule Poirot'ı canlandıran oyuncu Kenneth Branagh aynı zamanda filmin yönetmeni. Michelle Pfeiffer, Daisy Ridley de oyuncular arasında.

Kısacası Agatha Christie sevenler mutlaka izlesin, güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle...

“Tek ortak noktaları bir yerden diğerine gitmek olan ve bir daha asla görüşmeyecek bir avuç yabancı insanın günlerce bir yerde tıkılıp kalması pek tuhaf.”

“Ruhları sökülüp alınmış binlerce insan gördüm.”

“Ortada bir cinayet varsa bir katil de vardır ve bir sonraki cinayeti işlemekten çekinmeyecektir.”

“Aşk, cezasız kalmaz…”


Yorumlar

  1. Sinemada izlemeye değer bir film mi? Puanlama üzerinden yapılsa puan kaç? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinemada izlenmeye değer bence, puanım 7.5/10 :)

      Sil
    2. Heyy bana da uğrasanaa. Yarın bu filme gidip eleştirisini yapacağım. Bana da beklerim :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk...

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı

Büyük Blog Takip Etkinliği