Öne Çıkan Yayın

Aşk...

Resim
  Aşk sadece barış, mutluluk, paylaşım değildir. Aşk savaşmaktır. Büyük mücadelenin ardından elde edilen aşk değerlidir. Aşkta dönüp gitmek yoktur. Dönüp gitmek çaresizliktir. Güçlü insan zırhını giyer ve aşkın karşısına çıkar. Aşk silahını çektiğinde ya bir hamle yapar ya da teslim olur. Ama dönüp gitmez. Kazanırsa aşk onundur. Kazanamazsa aşkın yasını tutacak kadar cesur ve sadıktır.                                                                                                   - Merve

Güne Nasıl Başlıyorum? (MİM)





Selam herkese. :) Aslında bu yazıyı Arif Öztürk’ün blogunda gördüm ve herkesi mimliyorum dediğine göre ben de yazabilirim diye düşündüm. :)

Sabahları uyanma sürecim bir hayli zor geçiyor. Özellikle hafta içleri. Alarmı yüz kere erteleyip yine uyuyakalmayı başaranlardanım. O yüzden ben direk hafta sonuna geçiyorum. :)
Hafta sonu bir işim yoksa saati kurmuyorum ve erkenden uyansam bile daha erkenmiş deyip öğlene kadar uyuyorum. Eskiden gün doğarken kalkıp spora giderdim.
Maalesef şimdi yapamıyorum bunu. :( Aşırı derecede üşengecim çünkü. Hatta o zaman nasıl kalkıyordum ben bile şaşırıyorum. :D
Her neyse, hafta sonu uykumu almış bir şekilde uyansam da yarım saat kalkmıyorum, telefonu elime alıp mailimi açıyorum ve biryudumkitap’ın gönderdiği günlük  pasajı okuyorum. Bu güne pozitif başlamamı sağlıyor. Size de tavsiye ederim :)
Daha sonra bir on beş dakika kadar daha uykumu açtıktan sonra -nihayet- kalkıyorum. Kahvaltı hazırlıyorum. Kahvaltıdan sonra çayımı alıp televizyonun karşısına geçiyorum ve en az yarım saatimi de bu şekilde geçirdikten sonra işlerime bakıyorum. Güne keyif yaparak başlıyorum yani :)

Ve aşağıdaki blog sahiplerini mimliyorum. Siz güne nasıl başlıyorsunuz? ;)

http://birlikteguzel.blogspot.com.tr/?m=1

http://siyahsuzambaklari.blogspot.com.tr/?m=1

https://farklidiyarlarayolculuk-kitaplar.blogspot.com.tr/?m=1

https://meczupyazar.blogspot.com.tr/?m=1

http://fairytaleess.blogspot.com.tr/?m=1

http://kedicigitarist.blogspot.com.tr/?m=1

Yorumlar

  1. Mim için teşekkür ediyorum. Bende biri mimlese de yazsam diyordum. :P Ve keyif insanıymışsın gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika, o zaman iyi denk gelmiş ben de yazını bekliyorum o halde :)
      Evet rahatıma çok düşkünümdür. :D

      Sil
  2. Merhaba Ebrar, Bücürük ve ben bloğu sahibesi Müjde kardeşime bıraktığın yorumdan giderek bloğuna geldim. Biraz inceleyebildim, hoşmuş bloğun. İki arkadaş yazıyorsunuz galiba. Merve Dağıştan'ın ismine rastlarım. Bir vesile olunca ancak karşılaşabiliyoruz. Kocaman blog deryası :) Bu mimi sanki çoğumuz gibi, ben de yapmıştım. O zaman ben yeni bir konuda mimliyorum birazdan sizi. Tanımış oluruz birbirimizi. Ben gençleri çok severim. Sizi de takip edeceğim. Ece ablanız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Evet ikimiz yazıyoruz, çok teşekkürler, çok sevindik :)
      Mimi en kısa sürede Merve ile birlikte yapacağız, sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aşk...

Şarkı Çevirisi - Kırılmış Peri Masalı

Oscar Tahminleri 🎬